he

?איך בוחרים ביטוח נסיעות

בלוג
66
דמיטרי שקלובסקי
סוכן ביטוח
4 דקות לקרוא

בחירת ביטוח נסיעות הוא הדבר הראשון שכדאי לעשות מיד אחרי שרוכשים את כרטיסי הטיסה. הסיבה הראשונה היא כמובן הרצון להיות מכוסים בכל מקרה של אירוע רפואי בחו"ל: אם בישראל אתם נהנים מכיסוי רפואי דרך קופות החולים, הכולל את כל הצרכים שלכם, הרי שבחו"ל הכיסוי הזה לא תופס. אם תצטרכו לראות רופא, לחבוש רגל שבורה, לקבל עירוי או אפילו לעבור ניתוח – תיאלצו לשלם מאות אלפי דולרים או יורו, אלא אם כן יהיה לכם ביטוח נסיעות.

הסיבה השנייה היא, שביטוח נסיעות מכסה אתכם גם במקרים רבים בהם אינכם יכולים לטוס, ולכן ככל שתקדימו לבטח את הטיול שלך, כך תימנעו מהוצאות מיותרות והפסד כספי.

?אילו אינדיקטורים משפיעים על עלות הביטוח

עלות ביטוח בישראל היא פונקציה של מכלול גורמים, המשפיעים על המחיר:

 לאן אתם טסים? יעד הטיול יכול להיות גורם משמעותי. אם אתם טסים למקום נידח בו אין שירותי רפואה כלל, חברת הביטוח לוקחת בחשבון שאם תזדקקו לטיפול רפואי, היא תיאלץ להטיס אתכם ליעד אחר שבו תוכלו לקבל טיפול. במקרה כזה עלות הביטוח תהיה גבוהה.

אופי הנסיעה – אם אתם טסים לעשות ספורט אתגרי, תשלמו סכום גבוה יותר מאשר אם תחליטו לטוס לטיול רגוע של שופינג וביקורים באתרי תיירות. זאת, כיוון שבמהלך ספורט אתגרי יש לכם סיכויים גבוהים יותר להיפצע ולהזדקק לטיפול רפואי.

הגיל שלכם ומצבכם הבריאותי – אנשים מבוגרים משלמים יותר מצעירים, ואנשים עם מחלות כרוניות משלמים יותר מאנשים בריאים, כיוון שסטטיסטית, אלה קבוצות שעלולות להזדקק לטיפול בסבירות גבוהה יותר.

זמן הנסיעה – חברות הביטוח לוקחות בחשבון שככל שתהיו יותר זמן בחו"ל, כך הסיכוי שלכם להיפצע יהיה גבוה יותר, לכן ככל שזמן הנסיעה שלכם ארוך, כך תשלמו מחיר גבוה
יותר.

מה אתם רוצים לבטח? עלות ביטוח נסיעות כוללת את שלד הביטוח, כלומר הפוליסה הסטנדרטית, אך גם את תוספות הביטוח שתרצו להוסיף. לדוגמא, אם תרצו להוסיף גם ביטוח תכולה, למקרה שהמזוודה שלכם תלך לאיבוד או תינזק, אם תרצו לבטח ציוד מיוחד שאתם מטיסים, וכו'. לכל סעיף יש את העלות שלו, והיא מתווספת לעלות של הביטוח.

בחירת חברת הביטוח – לא לכל חברות הביטוח יש מחירים זהים. חלק מחברות הביטוח גובות מחיר גבוה יותר, חלקן מציעות מחירי מבצע ליעדים מסויימים, שעלולים להיות משתלמים למי שטס לשם. לכל חברת ביטוח יש את השיקולים שלה, ולפעמים זה יכול לעזור לכם לקבל הנחה או מחיר נוח. למשל, אם חברת ביטוח מייקרת דווקא את המרכיב הביטוחי של ספורט אתגרי אך מוזילה את מחיר הביטוח לבני שישים, ואתם בדיוק בגיל המתאים לקבל את ההנחה ולא מתכננים לעסוק בספורט אתגרי.

חלק מחברות הביטוח מציעות כיסויים ייחודיים בתשלום נוסף, כמו למשל ביטוח למקרה שלא תוכלו להגיע לטיסה (הביטוח מבטיח שלא תפסידו את כל הכסף ששילמתם עבור הכרטיסים). אם יש לכם חשש שאולי תצטרכו להפעיל את הכיסוי הזה, למשל במקרה שאחד הנוסעים סטודנט או חייל, כדאי לכם לשלם קצת יותר ולקחת את הכיסוי המלא.

?איך עושים ביטוח נסיעות

אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם טיול רגוע ללא דאגות וללא חששות של "מה יקרה אם", אתם צריכים לעשות ביטוח נסיעות שכולל את כל הצרכים שלכם במהלך הטיול. השאלה הגדולה היא, איזה ביטוח נסיעות כדאי לעשות, ואיך עושים אותו?

בחירת ביטוח הנסיעות שלכם צריכה להתבסס על שילוב של מחיר ותכולה – קבלו את ההצעה של החברה שמציעה לכם את מחיר הביטוח הטוב ביותר, אך ודאו שהפוליסה מקיפה ועונה על כל הצרכים שלכם. לעיתים חברת הביטוח יוצאת במבצע של מחיר אטרקטיבי, אך מחריגה אירועים שסביר להניח עלולים לקרות בטיול, כמו נקע ברגל, התייבשות, מכת שמש או מכת קור, כאבי שיניים ועוד. במקרה כזה כמובן שהביטוח בעצם לא שווה שתעשו אותו, ועדיף לשלם קצת יותר ולהיות מכוסים.

השאלה השנייה היא איך מצטרפים לביטוח נסיעות? כיום, זה מאוד פשוט. אתם יכולים לבקש מסוכן הביטוח שלכם שימצא לכם את הביטוח הכי מותאם ואטרקטיבי עבורכם, ולתת לו למלא את כל הפרטים ולדאוג להכל, או שאתם יכולים לצלצל לחברת הביטוח או לעשות ביטוח אונליין, דרך האתר.

    נשארו לכם שאלות?
    אנחנו מוכנים לענות על הכל!
    קטרינה דורום
    מומחית ביטוח

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    אולי תתעניינו
    בלוג
    7 מרץ 2024
    ביטוח לנהגים צעירים: איך להשיג כיסוי משתלם
    בלוג
    7 מרץ 2024
    כיצד לבחור את פוליסת ביטוח החיים הנכונה
    שאלות נפוצות
    השאלות הפופולריות ביותר בנושא ביטוח בישראל
    ?כמה זמן לוקח לקבל ביטוח אונליין

    לאחר רכישת ביטוח באינטרנט, הפוליסה בדרך כלל מגיע לדואר האלקטרוני שלך בתוך 10 דקות.

    ?כיצד להצטרף לביטוח חיים

    אצלנו כל תכנית ביטוח מחושבת ספציפי לכל לקוח לפי דרישות ורצונות שלו. צרו קשר איתנו לבחירת פוליסה וכל התנאים המתאימים לכם ביותר.

    ?אילו פוליסות ניתן לרכוש באתר

    :מספר סוגים של פוליסות ביטוח זמינים לרכישה באתר שלנו

    1. ביטוח נסיעות לחו"ל
    2. ביטוח נסיעות לטיול לישראל
    3. ביטוח רכב חובה
    4. ביטוח רכב מקיף
    5. ביטוח רכב צד ג

     

    ?כיצד לבצע שינויים במדיניות

    כדי לבצע שינויים בפוליסה, אתה יכול לכתוב לנו בדואר info@ins-israel.co.il, המציין במכתב את מספר הפוליסה שלך ואילו שינויים יש לבצע.